In het restaurant zijn evenementenmarketing en SMM absoluut onafscheidelijk. Ik heb het over offline evenementen – vakanties, concerten. Deze tools moeten samen worden gebruikt en de activiteit van evenementen moet uw inhoudsplan domineren. Vaker worden publicaties opgebouwd uit de evenementenkalender – van wat er in uw bar of restaurant zal gebeuren. Als het je lukt om deze tools te combineren met een hoge kwaliteit, dan sta je zeker voor het probleem van een gebrek aan ideeën. Vroeg of laat raken concepten, motieven, thema’s en kunstenaars op. Je moet binnen een maand iets uitgeven, maar je wilt jezelf niet herhalen, en de verjaardag van de bar komt niet snel – het resultaat is dat je “stormt” op zoek naar ideeën. Dus waar kun je ze krijgen? Waar kun je deze ideeën vandaan halen? Concerten, sportuitzendingen zijn duidelijke en goed gewerkte dagen voor jou. Ik zal het hebben over hoe deze lijst effectief kan worden uitgebreid – welke andere ideeën er kunnen zijn. In dit artikel geef ik specifieke tips en een kleine methodologie – 5 ideeën voor evenementen. Verjaardag van de werknemer Bezoekers van uw etablissement kennen uw barman / ober / kok / chef-kok goed – zij kennen de naam en missen de kans om met hem of haar te praten. Dus laat het een aparte viering zijn waarvoor de barman / ober / kok / chef-kok leden van de gemeenschap en bezoekers naar uw etablissement zal uitnodigen. Als hij artistiek is, geef hem dan een gitaar, een microfoon – laat zijn andere talenten zich voor iedereen ontplooien. Deze aanpak biedt:
Verjaardag van de eigenaar Als u de DR van iemand aan uw bar viert, waarom viert u dan niet die van uzelf? Toon uw houding, toon de waarde van bezoekers voor u – organiseer een apart evenement (niet voor uw vrienden), maar specifiek voor de gasten van het etablissement. Je kunt ze allemaal “mixen” – hier liggen alle kaarten in jouw handen. Maar het zal zeker gewaardeerd worden. Menu proeven Je hebt een nieuw menu (zomer, winter, kerst of, niet vegetarisch laten), je hebt een nieuw menugedeelte (soepen, ontbijtgranen, ontbijten zijn verschenen), etc. Gebruik dit geweldige excuus om uw bezoekers uit te nodigen. Organiseer een proeverij op “lage uren” – nodig de meest loyale personen uit om mee te doen aan de proeverij. Wat levert het u op?
Alcohol proeven Laten we de alcohol er apart uithalen, het vereist een andere aanpak. Mits goed georganiseerd, kunnen deze evenementen ervoor zorgen dat bezoekers regelmatig naar uw etablissement terugkeren. Houd proefavonden: vermout, cognac – u zult altijd geïnteresseerde liefhebbers vinden die exquise melanges van totaal verschillende sterktes proberen. U kunt en moet hiervoor waarschijnlijk een sommelier van uw leverancier (als het een groot bedrijf is) uitnodigen. Als de leverancier niet klaar is om zijn vertegenwoordiger uit te delen – huur van buitenaf, maar neem zeker zelf een proefles van hem – voor jezelf en het personeel. Zo voorkom je onverwachte verrassingen. Gezamenlijke screening Een duidelijke maar effectieve nieuwsfeed. De première van het nieuwe deel van de beroemde film wordt bijvoorbeeld in het weekend verwacht – regel het bekijken van de vorige afleveringen van de franchise in uw etablissement. En zo kun je de “lage uren” van zaterdag of zondag invullen. Als het gaat om het bekijken van films, stop dan niet bij de aankondiging – werk aan de entourage – ontwerp de instelling en bereid het publiek voor: voer de dresscode in en moedig naleving ervan aan met gratis drankjes; wedstrijden organiseren; koppel wedstrijden aan je video. Werkidee: stop tijdens het gezamenlijk kijken de videosequentie en stel een vraag over de scène die volgt: “Wat wordt er gedragen?”, “Wie valt er?”, “Wat gebeurt er met de hoofdpersoon?” Wijs punten toe, en het hoogste aantal aan het einde van de avond – prijzen. U zult zelf veel meer ideeën genereren als u effectief gebruik maakt van het rooster van evenementen (kalender) van uw stad of zelfs wijk (tentoonstellingen, filmpremières, wedstrijden van sportclubs in de stad, enz.). Maak van elk verhaal een evenement – een vakantie. Onthoud dat situationele marketing de belangrijkste drijfveer is van SMM, en daarom uw promotie – volg de evenementen, wees flexibel en wendbaar. Integreer in het leven van de stad en de samenleving van uw bezoekers. De remedie voor het gebrek aan ideeën is nieuwsgierigheid.
https://www.webdeveloper.today/2021/02/pgpool-pgbouncer-postgresql-streaming.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html |
